DOAKU SEPANJANG SEM NI



sy berdoa utk se-flor dengan classmate sy,budak2 law, supaya sy dapat belajar, x ponteng kelas.DIA makbulkan.siap sebilik lagi~


dan sy berdoa juga utk dipisahkan kelas drpd dia, supaya sy dapat fokus study. dan DIA makbulkan lagi.walaupun mungkin tak bersedia.huhu


tapi pasti ade hikmah. betapa dekatnya DIA dengan kite. tapi masih lagi ade yg kurang yakin kan.degilnye manusia T_T


sy nak doa lagi la: semoga DIA pinjamkan sedikit kekuatan DIA utk sy..supaya sy dan kawan2 sy tabah menghadapi hidup ni.supaya saya dan dia dapat improve kan semula pointer2 kami. semoga DIA memberi bantuan dalam kejayaan pelajaran dan bisnes saye. dan paling penting, supaya dalam saye mengejar kedua2 matlamat ni, saya tidak pernah lupakan DIA. dan semoga dalam perpisahan ini, membawa keredhaan dan seribu rahmat dalam hubungan kami kelak. dan semoga, saye menjadi seorang yang lebih kuat!! hard core mcm sir mzan selalu ckp dulu.dan belajar utk berdikari.huhu


tak boleh tipu.sedih. T_T
mcm la nak berpisah selama2nya.huu~


aik2. hard core ina!! doa banyak2. jgn su'uzzon dengan DIA
senyum~^_^


doa belajar~~amin.

“Ya Allah, sesungguhnya aku menitipkan pada-Mu apa yang telah Engkau ajarkan kepadaku, maka kembalikanlah padaku saat aku membutuh¬kannya dan janganlah Engkau jadikan aku lupa padanya, wahai Tuhan semesta alam.”




0 comments: