takde tajuk boleh?


Assalamualaikum. 

tade idea nak letak tajuk.hehe

percaya atau tidak, aku cuma tido dua jam je tadi. 
habis entry semalam dalam 4:40 a.m., tacap sane sini, dalam pukul 5:15 jugak kowt baru logout. pastu nak tido tak boleh pulak.batuk2 tahap gaban.pastu g pulak minum ubat batuk. padahal sebelum tu pergi minum nescafe ayah buatkan.memang ting tong la otak aku dpt penangan nescafe plus ubat batuk serentak.berlawan2 rasa mengantuk tapi tak boleh tido.dahsyat.haha

but overall, my day begins mcm biasa la.wlwpun mengantok, tapi ak boleh tido, what to do kan.

tambah2 pulak aku tengah berangan2 nak ade domain n hosting sendiri.fuh~memang otak aku tengah bergerak je sekarang nak melabur duit neh.lagi lah tak boleh nak tido.hehe

oh.bercakap tentang duit, my f1 shake dah habis. tengah tunggu daripada kawan drpd johor bawak balik stock ke usim.alhadulillah banyak jugak terjual.tahniah dapat jd supervisor dah wan. saat kitorang bakal menysul.hehe. harap2 dpt cepat my shake.dan mama punye pun habis.nenek punya pun.u r wanted wan!! 

dan bila bercakap tentang herbalife nie, teringat pulak pada anak buah2 aku. macam mane lah diet korang ye.especially time2 raya ni, serius aku risau.lepas naik sem ni, siap lah korang semua.haha.*nasib baik amie x start program lagi*

ok la.tu je entry yang ni.

p/s: just nak korang tau, pasal minum2 air yang aku selalu ckp tu, ade banyak benda aku nak cerita lagi sebenarnya. clue: minum air tu bagus sangat, tapi kalu terlebih2, ape kesannya?? ade tau kesannye.nak tau? later kite discuss tentang ni.not today~^_^
need a coach to lose ur weight?? 
contact me @ 0132479773/0163709773 
ina zarina^_^

0 comments: