Gembira tak terkata

Hai.hai.hai
Assalamualaikum!!


Ina zarina kembali lagi dalam rancangan..lu pikir lah sendirik!
Hari ni ade something yang sangat2 special mau ceritak! (banyak pulak K aku ni.haha)


Oh.ape yang special nye tuh ye? 
Jangan terkejut tau.
bukan selalu inazarina gembira.so korang WAJIB gembira jugak.


Ok.meh duk dekat2 sikit meh..InaZarina nak cerita..^_^ 


Hari ni, 1 hari bulan Julai~
dah masuk bulan julai.lai.lai.laiii~~
(gembira sambil pusing dan kain pun kembang mengikut kitaran angin.eceh)


Ada apa dengan julai?
macam2 ada tau. 


erm.
4 julai ada sesuatu
10 Julai pun ade sesuatu
27 Julai pun ade sesuatu
28 Julai lagi lah. bukan SE-suatu tau. Banyak2-suatu.hihi
*fokus pada 28 Julai je yea*


Ce teka ada ape dengan Julai?
Aku bagi clue la kan..
"Julai mengumpulkan orang2 yang special seperti kami."
(bukan kanak2 istimewa ye)


dapat teka kah??
dapat?
yeahhh..TAHNIAH333! 
anda telah berjaya! 


PESANAN PIHAK PENGANJUR: 
sape2 yang dapat teka, sila sediakan hadiah untuk kami2
especially ina zarina..anda diberi masa kurang daripada SEBULAN untuk menyediakan hadiah tersebut~hihi






Custom Birthday Card


Selamat BerJULAI semua yea..
Semakin banyak umur, semakin singkat usia..
Bersama-samalah kita bergembira dan banyakkan amalan
(^_^)

3 comments:

tqaAwesome said...

siapakah yang special-special itu?

INA ZARINA said...

you-know-who~hee
selamat hari kejadian awk tishiiii~cyg awk (erk?)hik3^_^

tqaAwesome said...

erk? haha hari kejadian? i dah jadi 9 bulan awal dari 4 julai.. hari kelahiran lahh