18 July 2011



Assalamualaikum


Seminggu dua ni agak bizi. tapi seminggu ni memang sangat lah bizi. biasalah mooting. aku amek part arbitration. boleh tahan lah. cuma risau takut salah research part jurisdiction. kalau betul flow pertama, maka yang seterusnya pun mesti la smooth. pray for us ok. 


bayangkan, kitorang pernah SEKALI je pegi training dengan our trainer kat KL tu. trainer ni dah decide bleh tolong kitorang untuk deliver speech, but not substance. oke. kitorang a bit cuak di sini. 


since beliau "not in the field", so it's fine lah. sebagai satu team, ape lagi yang kita boleh buat. just keep researching and praying je lah. bile habis research, nak tunjuk kat lecturer lah pulak. yela. mane la tau sesat pulak di tengah jalan. but unfortunantely, lecturer di sini semua lebih bizi. bizi ape? nth. tapi memang diorang bizi. mcm sir afifi, dah nak set appointment da hari tu. tp tibe2 dia kene g pahang tengok dak LI~ T_T madam haliza pun sama. madam roxi pun sama. semua pun sama. mereka ade di sini. tapi mereka ade reseacrh sendiri dan mcm2 lagi lah. nak tolong tapi bizi. kesian kan mereka?? kami pun kasihan kan?? (baik korang buat muka sedih baca entry aku nie! yes.PAKSAAN!!haha)


tapi alhamdulillah la, jumaat lepas DR syahirah ade datang tolong2. tapi aku la pulak xd. balik rumah. 


Hari ini, sudah isnin, lagi 4 hari sebelum that competition. tibe2 kene tukar mooter pulak. sebab mooter aku tu jatuh sakit.dush2~pity jugak kat the other mooter kene deliver 2 sides. 
May Allah bless u both :)


korang semua doa kan kitorang yea..huhu


lepas tu kan..lepas tu kan..(ina da nak mula dah..)
kene marah. tak faham kan?huhu. aku pun tak faham. oke yang ni tade kaitan sangat la dengan moting. tapi jmpe dia dan kene marah mase sesi discussion mooting jugak la. 


bila aku bagi cadangan je, tanak terima. nak angkat suara pulak. :'(
bila aku bangkang untuk tahu kebenaran argument pun da kene marah :'(
sebab aku minum shake 1 scoop je pun kene marah lagi :'(
semua benda aku buat nak marah
tak faham lah kenapa aku kene marah
EEEIIIII~
bila dia sakit, aku masakkan bakso untuk dia, tade pulak nak marah. ggrrrr~
sedih + touching + tiada ayer mata :'( 
*geli*
















hahhahahaa
p/s: aku dah set auto post entry blog kat fb lah pulak.  




 ^_^
ina zarina







0 comments: